Lukas és Lea a konyhában! A Cápák Között műsorából ismerhetitek a márkát, amelynek ez a lengyel piacra készült webshopja.
Kata is a Shopify letisztultságát és egyszerűségét szerette volna viszontlátni az oldalon, méghozzá a mobil verzióra fektetve a hangsúlyt. A fő termék mellett néhány kiegészítő termék érhető el a shop-ban, tehát ez egy tipikus egy termékes webshop.
Ilyenkor a hangulat, és az információk, a meggyőzés az, ami fontos. Habos-babos játékos grafikák helyett az egyedi betűtípus és a profi fotós által készült felvételek teremtik meg a designt, ahol a konyhai eszközök és a receptkönyv mókás használata zajlik a gyerkőcökkel.
Valójában nem is a terméket adjuk el, hanem az élményt, amit az közvetve nyújt. Egy örömteli, minőségi időt a gyerekekkel, miközben egyébként az ő készségük is fejlődik.
A fő termék kiemelése a nyitóoldalon, majd egy videó és meggyőző érvek segítenek a vásárlói döntés meghozatalában.
A kosárérték növelés itt könnyen elérhető a néhány kiegészítő termék ajánlásával, amelyek a termékoldalon is megjelennek. Hiszen így egy egész konyhai készletet tudnak vásárolni a családok, és persze azok, akik megajándékoznák őket.
Viszont fontos, hogy nem több tucat akármilyen termék van mellette, hanem tényleg csak néhány, amelyek átnézhetőek, és szorosan kapcsolódnak a fő termékhez, azt kiegészítik, tehát nem helyettesítő termékek.
Ahogy látjátok is, az oldal csak lengyel nyelven érhető el, egy céltudatos lengyelországi piaci nyitásnak és stratégiának köszönhetően.
Habár egy letisztult egyszerű megjelenésről van szó, a háttérben voltak technikai kihívások, amik extra időt és energiát igényeltek mind a két fél részéről. Megtanultuk, hogy a Shopify sem hibátlan, és a külön telepített alkalmazások is tudnak károkat okozni.
Ilyen például egy alkalmazás által generált javascript, ami utána blokkolja például a mobil megjelenést, vagy 1-2 másik alkalmazás funkcionalitását is. Ilyenkor a higgadtság és a megoldás fókusz fontos, még ha extra munkát is igényel.
Illetve megemlíteném még érdekességképpen a betűtípusok kérdését is, hiszen ha egyedi betűtípust választunk, azt nem biztos hogy supportálja alapvetően a Shopify, és akkor vagy Google fontként kell importáljuk, vagy teljesen egyedileg kell feltöltsük.
Azonban a legfontosabb, hogy ellenőrizzük, hogy a választott betűtípus rendelkezik az adott nyelv teljes karakterkészletével. Sajnos itt is az eredetileg választott font nem tartalmazta az összes karaktert, így váltani kellett. A magyar nyelvnél ez a hosszú ékezeteknél jelentkezik, de minden nyelv rendelkezik saját karakterekkel.
A legközelebbi alkalomra vásároljatok a család gyerkőceinek a magyar vagy éppen a lengyel oldalon egy receptkönyvet és néhány kiegészítőt a finomságok készítéséhez.
Tedd meg az első lépést!
Foglalj időpontot egy ingyenes 30 perces egyeztetésre!