top of page
polargas_referencia.png
polargas_referencia_2.png
polargas_referencia_3.png
polargas_referencia_444.png
polargas_referencia_5.png

A Polar-Gas magyar tulajdonú britt márka, amely autók klíma utántöltésére nyújt megoldást, szervízszolgáltatás igénybevétele nélkül, csináld magad módon.  Angliában az Ebay-en már nagyon sikeres üzleti tevékenység támogatására jött létre ez a webshop.

Az elsődleges fő cél az volt, hogy a már meglévő vásárlók elérjék a használati útmutatót a megvásárolt termékekhez. A másodlagos cél pedig természetesen az, hogy már rögtön itt vásároljanak, mind a visszatérő vásárlók, mind pedig akik éppen rákeresnek a légkondicionáló utántöltő termékekre. 

A webshop elvárásai közé tartozott, hogy legyen nagyon egyszerű, minimalista, fix információkkal. Ezért készült egy teljesen letisztult hófehér oldal, ahol csak a logó sötét kékje ad egy karaktert és keretet a webshopnak.

Azért is tartom érdemesnek bemutatni ezt az oldalt, mert habár nagyon egyszerű, nincs több száz vagy több ezer termék az oldalon, mégis a látogatókat a vásárlói folyamaton nagyon jól végig vezető oldalról van szó és megjelenésében is felhasználóbarát. 

Követve a vásárlók logikáját - miszerint előzetesen tudni szeretnék, honnan tudják meg, hogy az ő autómárkájuk és típusuk szerint melyik a megfelelő termék - ez a "Before Buy" tanácsadás és információ rögtön az első elem a nyitó slide után, amit a 2 fő termék követ. 

 

Röviden néhány szóval egy sávban alkalmazunk néhány ikont a meggyőzésre, hangsúlyozzuk, hogy miért jó választás ezt a terméket vásárolni. Itt is az egyszerűség dominál. Majd a "User Guide" kapja  a nagyobb hangsúlyt. 

 

Ez a vásárlás után az első kérdés, hogyan is néz ki a folyamat, a feltöltés, amihez itt egy videó is társul. Ezzel szintén segítjük a vásárlói döntés meghozatalát, hiszen előre látható, hogy minden információ a rendelkezésükre fog állni. Illetve a már vásárolt felhasználók is rögtön a nyitóoldalon elérik az útmutatót, amire egyébként egy külön QR kód is vezet, amit a termékkel kapnak.

Ezt a logikát minden aloldal leköveti. Azaz a "Before Buy" oldalon, egy igen-nem kérdés-válaszból álló rövid útmutató, és a típus ellenőrzéséhez vezető néhány lépéses instrukció után visszük tovább a felhasználót a termékoldalra.

Ahol elérhetővé tettünk egy pdf fájlt, amiben konkrétan kikereshetőek az autó márkák és típusok, a megfelelő töltő kiválasztásához, így már biztos a döntés a vásárláshoz. Ez letölthető, nem navigáljuk őt innen el. A kosárba rakás sem kosár oldalra visz, csak egy pop-upra. Majd a kiegészítő termékeken felül már a felhasználói útmutatóhoz navigáljuk tovább a vásárlót, hogy valóban midnen információval rendelkezzen. 

Mindez logikusnak tűnik, de a legtöbb webshopon és weboldalon egyáltalán nincsenek megtervezve a felhasználói útvonalak. Aminek eredménye a visszafordulások hatalmas aránya, és hogy minden oldal kilépő oldallá válik. Minél komplikáltabb az oldal struktúrája, annál fontosabb lenne ennek végig gondolása. 

Jelenleg csak az Egyesült Királyságba történik szállítás, de az európai terjeszkedés már folyamatban van. 

www.polar-gas.com

Tedd meg az első lépést!

Foglalj időpontot egy ingyenes 30 perces egyeztetésre!

Érdeklődés, Egyeztetés

Előzetes igényfelmérés árajánlathoz, 30 perces egyeztetés együttműködési lehetőségekről.

bottom of page