A gyerekagybolt.hu egy szolnoki családi vállalkozást rejt, ahol a minőség és az egyediség fontosabb, mint csupán a mennyiség.
Mariann már egy élő Shopify webshoppal keresett meg minket. A SEO-s munkatársnak köszönhetően, minden profin, a keresett kifejezések szerint készült, azonban egyáltalán nem volt felhasználóbarát, hiszen mondatokba foglalt termékvariációk, és hosszú több soros menüpontok jelentek meg.
Valamint a weboldal is élénk pink színekből állt, zsúfolt szövegekkel, így tettünk javaslatot a megjelenés megújítására is. Az oldal egy olyan témában készült, amelyet nem a Shopify Theme store-ban vásároltak, hanem külső cég készítette, és úgy került a Shopify-ra feltöltésre - tehát a Shopify Theme store-ban nem található meg, ezáltal a Shopify ellenőrzésein sem esett át.
Eredetileg ebben végeztünk volna néhány módosítást, de mondhatni katasztrófa volt a használata, illetve tudjuk, és minden ügyfelemnek el is mondom, hogy ezeket a témákat a Shopify nem supportálja, nem fognak megfelelni a Shopify fejlesztéseinek sem hosszútávon, egy külső cég pedig sosem tudni meddig foglalkozik és frissíti a témát magát.
Tehát váltottunk, a legkönnyebben egyedire szabható Dawn témára, így egy teljesen új oldal készült, ahol azonban már van tartalom feltöltve.
Az élénk rózsaszín és lila szín helyett, egy visszafogottabb, de a logó lila színéből kiinduló új színpaletta készült.
Itt fontos volt, hogy a fő szín maga ne legyen se túl lányos, se túl fiús, tehát ha nem élénk lila ne is legyen teljesen szürke az oldal.
Egyúttal finoman egyensúlyba kellett hozni a termékek színvilágával, hiszen a termékfotók maguk is adják az oldal megjelenését. A 60-30-10-es színarány szabályt követve a fehér háttéren, a pasztel sötét lila kiemelések adják a 30%-ot, és végül 10%-ként az élénk lilás rózsaszín a gomboknál jelenik meg.
Teljesen új nyitóoldali struktúra, és kommunikáció került előtérbe. Fontos volt, hogy kommunikálva legyen, hogy teljesen egyedi gyártású, minőségi gyerekágyak készülnek, ahol igazából minden személyre szabható. Ez nem csak egy bolt, ahol van egy kínálat mindenhol kapható árukból, nem csak vétel és eladás zajlik, hanem tényleges munkavégzés, az ágyak építése, készítése, kárpitozása.
Ezért a bemutatóterem hangsúlyozása, a tiktok videók bekötése, ahol Mariann sok kérdésre válaszol, és segít a vásárlók döntés meghozatalában mind fontos szempont volt. A személyes megjelenés hitelessé teszi az oldalt, az extra információ pedig nagyon fontos. Ezzel az oldal maga rögtön bevisz a boltba, a bemutatóterembe, és közelebb hozza a vevőket.
Akár a helyszínen, akár online, a gyerkőc is kiválaszthatja minden részét egyedi színkombinációval a gyerekágynak. Egy-egy idézet is kikerült, amely megmutatja a minőséget, és értéket amit a cég, a webshop és a termékek képviselnek. Nagyon fontos, hogy ezt tudatosítsuk a vevőkben, és megtalálni a módját, hogy a webshop is átadja ezt a számukra.
Technikailag és megjelenésben is problémás tud lenni, ha rengeteg opció közül lehet választani. Ezt próbáltuk optimalizálni a termékoldal megjelenésénél is. Így egy sokkal egyszerűbb, letisztultabb, a szemnek is könnyebben feldolgozható variáns választót sikerült megjeleníteni a további választható extrákkal.
Ha aktuális a gyerekágy vásárlás nálatok, térjetek be ide, hiszen itt minden igényetek megvalósul, és a gyermeketek egy igazi, tartós kuckót kap, akár egész gyerekkorára. A felnőttekre pedig szintén minőségi sarokkanapék várnak.
Tedd meg az első lépést!
Foglalj időpontot egy ingyenes 30 perces egyeztetésre!